بیشترین ثبت برند در دوران کرونا
بیشترین ثبت برند در دوران کرونا

با توجه به تاثیرات منفی که همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی داشت، بسیاری از کسب و کار های خرد و کلان دچار مشکلات جدی و یا حتی متاسفانه برشکستگی شدند. این اتفاق ناخوشایند دنیا را با یک رکود اقتصادی بزرگ مواجه نمود. اما آیا تمامی مشاغل و تولید کنندگان این رکود را تجربه نموده اند؟

مسلما پاسخ به این پرسش منفی است. در دوران شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل دوران رشد و شکوفایی خود را تجربه نمودند و فروش و یا ارائه خدمات آنها ده ها برابر دوران پیش از کرونا بوده است. در این میان با توجه به افزایش نیاز جوامع به تامین برخی از خدمات و یا محصولات در دوران شیوع کرونا، برند های جدیدی به ثبت رسیدند و جهت تامین نیاز جامعه به بازار آمدند.

در صورتی که مایل هستید با محصولات یا خدماتی که بیشترین ثبت برند در دوران کرونا را داشته اند آشنا شوید در مطالعه این مطلب با ما همراه باشید: 

* ثبت برند های جدید برای فروشگاههای اینترنتی

شیوع بیماری کرونا در جامعه محدودیت های رفت و آمدی بسیاری را برای افراد در جوامع ایجاد نمود، این محدودیت ها بازار گرمتری را برای فروشگاه های اینترنتی کوچک و بزرگ فراهم نمود و باعث افزایش درآمد آنها و ظهور برند های جدید در این زمینه گردید.

*ثبت برند در زمینه تولید الکل بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده

یکی از محصولاتی که در هفته های نخستین شیوع بیماری کرونا در جهان جوامع با کمبود جدی آن مواجه بودند، ژل های ضدعفونی کننده دست، انواع الکل و بطور کلی انواع مواد ضد عفونی بوده است که با توجه به افزایش چندین برابری درخواست آن در بازار تولید کنندگان قبلی نمی توانستند پاسخگوی نیاز جامعه باشند. بنابراین تولید کنندگانی که توانایی تولید این محصولات را داشتند. جهت دریافت مجوزهای لازم برای تولید این محصولات اقدام نمودند و برند های جدیدی را برای تولید این محصولات به ثبت رساندند تا با تولید جدید این محصولات نیاز رو به افزایش این محصولات در بازار را پاسخگو باشند.

*ثبت برند برای ارائه کنندگان آموزش های مجازی

یکی دیگر از محدودیت هایی که پس از شیوع ویروس کرونا در جهان، جوامع با آن روبرو بوده اند، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی بوده است و این مسئله جوامع را بسوی استفاده از امکانات آموزش

غیر حضوری سوق داده است و به همین دلیل نیز بازار ارائه این خدمات پر رونق تر از گذشته شد و بنابراین افراد بسیاری برای برطرف نمودن این نیاز با ثبت برند به ارائه دهنگان این خدمات در جامعه پیوستند.

* ثبت برند انواع شوینده

یکی از دیگر از مشاغلی که در زمان شیوع ویروس کرونا رشد قابل توجهی داشته است، تولید انواع مواد شوینده است. در زمان شیوع این ویروس در جهان افراد جامعه توجه خود را نسبت به بهداشت محیط و بهداشت شخصی را افزایش دادند. بنابراین بازار استفاده از این محصولات نیز گرمتر از گذشته شد و محصولات جدیدی برای بهرمندی از این شرایط با ثبت برند های جدید به بازار آمدند.

* ثبت برند برای تولید دستکش یکبار مصرف و البسه محافظتی

یکی دیگر از محصولاتی که برخی از افراد ترجیح می دهند برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا از آن استفاده نمایند، دستکش های یکبار مصرف هستند که نیاز به مصرف آنها در جامعه با توجه به همین موضوع افزایش داشته است و شاهد ظهور برند های جدیدی نیز در تولید این محصول بوده ایم.

علاوه بر اینها یکی از محصولات پر اهمیت در بحران کنونی لباس های محافظتی کادر درمان است که نیاز به آن چندین برابر شده است بنا براین در تولید این محصول نیز شاهد برند های نو ظهور در بازار هستیم.

* ثبت برند برای تولید و ارائه انواع ماسک های تنفسی

بنا بر اعلام سازمان بهداشت جهانی پر اهمیت ترین محصول در مقابله با شیوع ویروس کرونا در جوامع استفاده از ماسک های تنفسی می باشد. تامین این محصول در بسیاری از کشورها تبدیل به یک چالش شد که با گذشت زمان و اضافه شدن مجموعه های جدید به تولید کنندگان این محصول در جامعه این مشکل تا حدود زیادی حل گردید. در حال حاضر در بسیاری از کشورها استفاده از ماسک های تنفسی در اماکن عمومی اجباری است. بنابراین تولید محصول دارای بازار بسیار مناسبی است.